lyckorus baby, lyckorus!


idag mår jag s-k-i-t, men vill nästan säga att det är värt det för gårdagen var amazing!
jag kan knappt prata, världens drygaste (& ondaste!!) hosta, rinnande ögon osv, behöver nog inte gå in på det mer detaljerat.
skulle igentligen jobbat idag men i mitt tillstånd just nu funkade det bara inte haha. synd eftersom jag hade ändå sätt fram emot det. men jaja, en annan gång.
blir ju faktiskt nästan aldrig sjuk, lite småförkyld men inte sängliggandes så antar att allt kom på en gång nu.. med tanke på att jag har varit lite krasslig sedan efter rix förra helgen så är det väl inte så konstigt, det har väl bara försämrats efter träning, brännbollen igår i det kalla vädret med för lite kläder på och sen såklart det stora händelsen igår som gjorde mig lyckligare än någonsin:
jag och bestie var ju på malmöfestivalen, gick omkring hade det allmänt najs, käkade en god middag på jensens och jaa hade det bara sjukt bra.. och där på malmös fina gator gick han, min kung, min gud - min leslie!! såklart så grabbar jag tag om bestie och utbrister "liiiiinnnn kolllllaaaa där är leeeesliiiee!!!!" och förmodligen så hörde han det och gav mig det största mest finaste leendet jag någonsin sätt sen fortsatte han gå och såklart så kollade jag bak vilket han också gjorde och fortsatte att ge mig det där leendet som fick mig att smälta och hela dagen bli bättre än någonsin. så jaaa, nu vet ni det. jag blev typ kär haha.
och efter denna underbara händelse så snackade jag konstant vilket gjorde att min röst blev allt mer och mer hes och tillslut hade jag ingen kvar. så gör allt för att inte snacka idag haha.
kvällen spenderas väl i sängen med en burk ben & jerrys mamms så snällt köpt till mig framför tvn. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0