men du får slå ihjäl mig först du får trampa på min hals för att släcka min törst det blir ett långt och smärtsamt krig som kan vara ditt slut passa på ta nu dörren medan kvar finns vägen ut

♡ jag längtar så jag spricker till jag får min samsung corby pro b5310 imorgon,torsdag eller fredag.
♡ ni måste lyssna på denna och denna
♡ och se på denna
♡ jag längtar till malmöfestivalen
♡ saknar mig bigsis
♡ jag har shoppingb e h o v
♡ jag vill göra något nytt med mig själv, vet dock inte vad det skulle vara
♡ trey songz (behövs inget annat än hans namn för att få mig att smälta)
♡ jag vill göra om mitt rum
♡ en ny data skulle inte sitta fel - typ en bärbar
♡ ta mig härifrån
♡ om ungefär tre månader är det min b-day - galet!
♡ snart blir det att se grabbarna igen med bestie då det var ett år sedan sist- can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0