THE dress


denhär klänningen är typ ö v e r f i n, såg ju den beiga/ljusrosa verationen i våras och blev kär och nu när jag såg den svarta blev jag som kär på nytt.
den ljusrosa är otroligt söt men känns tyvärr lite sommrig just nu kan jag tycka.
den svarta däremot är perfekt. kom på mig själv med att tänka "jag vill ha den, skulle varit perfekt på jul/nyår".. lite hemskt eller vad? men ändå, älskar urringen på ryggen! och materialet är perfektion och "dragningen" i midjan är super. behöver jag säga mer? jag älskar denna klänningen, men egentligen kan jag bara drömma vidare haha.
modekungen.se (igen..)

Kommentarer
Postat av: Sara

den där klänningen är helt amazing, vill haa. fin blogg. puss

2010-09-01 @ 16:44:14
URL: http://lovelieslost.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tjusiga!

2010-09-05 @ 12:35:21
URL: http://sosthetigertookmyfamily.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan inte hitta klänningen på hemsidan? Finns den nu eller ska den komma ?

2010-12-28 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0