passionerat men okontrollerat


sötnosar, har haft en väldigt lyckad dag på nova med mamms och lillsyster faktiskt. fick med mig en hel del (som jag igentligen hade lovat bigsis att fota och lägga ut på bloggen ikväll vilket dock inte blir av fråns imorgon) i alla fall, sjukt nöjd med allt så fotar och lägger ut imorgon som sagt. kom sen hem, provade plaggen och sånt sen drog jag ut med mina pöööjks och hade det allmänt trevligt haha.
och min supersöta syster ringde när melissa horn spelade långa nätter - sjukt värt!! skulle ju igentligen viljat vara där, men hade verkligen inte orken. så ett tack till henne hihi.
nu ska jag ta och fixa lite med kommande terminsmål eftersom att jag har ett såntdär "planera-inför-kommande-termin-samtal" imorgonbitti 07.30 - döda mig! hööörs ♡

Kommentarer
Postat av: matilda

men åhåhh, galet fint med telefonsamtal från melissa, och speciellt långa nätter!

2010-08-23 @ 15:45:58
URL: http://somsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0