men det är nånting ikväll. som får mig att tro att vi kan gå. genom eld. bara för kväll. håll den tänd. vi kan gå i eld.


denna kvällen har varit den mest ångestfyllda på länge, älskar nästan linn underbara oliva lite mer just nu bara för det höhö. pallar inte dra hela historian eftersom jag förmodligen kommer dö (på riktigt!) av ångestattacker då men i alla fall, hade möjlighet att se underbara oskar linnros ikväll med bestie men sen blev det inte så haha. kort och gott - ångesten sköjljer över oss två just nu.

Kommentarer
Postat av: Linn

JAG ÄR SÅ JÄVLA KORKAD IBLAND ALLTSÅ!!!! ÅNGETS FÖR ATT JAG ÄR SÅ SJUKT OFF MED TIDEN!!! AAHHHH ÅNGEST!!!<333

LIKSOM OSCAR LINNROS!! AHHH DÖR !!! <33

2010-08-26 @ 19:42:54
Postat av: louise

HAHAHA VI DÖR TILLSAMMANS TYP AHAHAHA (LL)

2010-08-26 @ 19:55:53
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Linn

VI DÖR TILLSAMMANS!!! (LL)

2010-08-26 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0