don't go away


egentligen vill jag inte säga (okej skriva borde det väl vara) det högt, men idag känns det som höst, vilket gör mig ledsen faktiskt. det har regnat konstant hela dagen och när jag cyklade hem idag så hade jag på mig långbyxor, linne, långarmad lite tjockare tröja, sjal och skinjacka. klockan är bara nio och det är sjukt mörkt ute gemnfört hur det brukar vara.. men jaja, slutbabblat om det nu!
sjukt lugn söndag, har varit galet trött och inte på humör typ. så har mest läst tidningar, kollat snabba cash (igen), beställt min nya älskling (äntligen!), hämtat min cykel hos bestie, tagit ett bad och lyssnat samma låt om och om igen. nu ska jag koka en kopp te och sätta mig och skriva lite tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Fani

gillar bilden :)

2010-08-09 @ 00:58:49
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: anna

känns verkligen som höst, så jäkla tråkigt =/

2010-08-09 @ 09:06:01
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0