i'm living in my memories


Jason Lee Perry via fashion flash
HALLÅBABES! Sitter och slappar framför jakten på julia, erik var ju med innan..
I alla fall, det har varit en solig dag i backen idag. Rätt najs faktiskt. Fick kanske tillochmed lite sol på näsan.
Vad har ni hittat på denna påskafton då?
Fick ett väldigt fint påskägg med göttis och tröjan från hm, happyface! TACK!
Från något roligt till något tråkigt, min mp3 har på något fkdjfkdsvnfs-sätt fått i sönder. Så ska spendera tolv timmar imorgon i bilen utan mp3, bölar bara jag tänker på det nästan hah. Nej men seriöst, det är så goddamn irriterande. Får sådan galen ångest när jag tänker på det. Min mp3 är mitt allt, det är hemskt. Sadface!
Så jaah, imorgonbitti någongång drar vi hem. Vill helst åka så tidigt som möjligt, så man kommer hem tidigare. Vid nio ungefär. Jaja, glad påsk på er, hoppas ni har haft en fin dag. PÖSSPÖSS.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Fin bild =)



Svar: Tack!

Några planer för dagen?

Kram Savefors♥

2010-04-04 @ 09:37:09
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0