saknar du någon du en gång trodde du kände


Skoldagen har varit gaaaalet seg, men blev rätt chill ändå. Drog efter skolan till mamms jobb, hängde där ett litet tag sen tog jag bussen till malmö, träffade upp syster och sen till Exuviance för ansiktsbehandling. Helt underbart. Fick med mig två nya produkter hem, ansiktsmask och ansiktskräm. Riktigt skönt.
Nu på kvällen har jag suttit vid stranden, bara tänkt, andas in luften och bara stirrat på havet - allt detdär lät lite vet-inte-vad men skönt var det. Mycket mer har inte hänt.
Är så sjukt seg på allt, vet liksom inte vad jag känner längre. Allt bara rullar på och jag vet inte vad jag ska tycka, tänka eller göra. Det finns ingen klarhet längre. Ser bara inte ljuset i det hela.
Det är inte det att jag mår dåligt eller något, är bara sjukt förrivrad och svarslös (är det ett ord ens?) har inget svar på något längre. Tror jag känner mig vilsen, att jag inte vet var tryggheten finns längre.
Så sjukt patetiskt och wannabe-poetic allt det där lät, men lite tankar bara.. sovsött nötter. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0