that night we went down to the river and into the river we'd dive


leloveimage
Godmorgon solstrålar! Solen skiner finifint och det är näst intill femton grader. Huur härligt? Är på superfint humör, sitter i min nya klänning jag köpte igår.. är lite kär faktiskt (vet att jag har en liten kärlek till att gå runt i ny-inhandladeplagg hemma innan jag använder dem på riktigt heh). Kan lägga upp bild på den senare. Ska ha den på några av konfirmationerna jag ska på i nu i maj. 
Lyssnar tyler hiltons nya låtar, man kan bara älska den killen alltså. Så sjukt fint. 
HAH, om någon vill veta så är jag inne på min tionde spotify lista just nu, med typ tyler hilton dådå och sen typ bruce springsteen och lite sådant. JAJA, det är gött. Man måste ju ha listor efter humöret thihi. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och hoppas på att linn ringer. PUSSS & HA EN FIN DAG BABES. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0