scorpion


bild från: karlascloset
Jag har alltid viljat ha en skorpion tatuerat någonstans, och ville ha vid svanken innan. Men fick sedan reda på att om man blir gravid så töjs tatueringen ut och det blir jätte fult. Så såg jag denna bilden hos karla, då hon har tatuerat in en skorpion på sidan av låret. Tyckte det var rätt så smart gjort, och den blev ju himla fin också. Men det dumma är ju att det är ju inte direkt att någon kan se den.
Var tror ni det kan bli snyggt att göra det? Har ni kanske sätt någon som har tatuerat in det på ett bra och fint ställe? Och vill inte ha det på något ställe som armen, axlen eller liknande.
Det är klart, är bara fjorton ynka år och dröjer tills jag kan göra det, om jag nu fortfarande vill tatuera mig då. Men skulle varit kul att veta ändå. Skriv! :)

Kommentarer
Postat av: rafia

jaha! vilke grym vän du har.. hoppas att din dag har varit great jämnfört med min!

2009-09-02 @ 20:59:22
URL: http://rafia.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha okej ^^

2009-09-02 @ 21:44:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0