ooh ooh baby


the cobra snake
Hallåsnyggon! Har ni haft en bra trosdag än så länge? Själv har jag haft det helt ok. Var prov i plugget, gick väl hyfsat bra. Hoppas verkligen jag får mitt vg. Jaja, kom hem vid halv tre och bara checkat bloggar druckigt min speciella islatte och lyssnat musik. Plugga svenska ska jag också göra senare innan idol. Mamm's och papp's ska iväg och se bio, flickan som lekte med elden. Vill ju också se den, men blir väl när den kommer på dvd. Gillade ju män som hatar kvinnor så uppföljaren är säkert minst lika bra.
Fredag imorgon vilket är skönt, lite konstigt tycker jag det känns bara eftersom att veckan har gått otroligt fort, kändes precis som det var fredag ju. Hoppas verkligen på en lyckad helg, har inga planer än men hoppas på shopping hah. Vad har ni för planer ni vill dela med mig? :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0