i was born 1995



the cobrasnake
hejhallå på er denna fredag!
plugget först idag, tog lite tidigare rast och träffade älskling sen när plugget var slut så tog jag bussen med my homie och drog sedan till min frisör för att klippa mig, blev bara topparna. älskar ju mitt långa hår, så kan ju inte göra mig av med det nu hah. lillasyrran dock klippte av en reäl bit.
ikväll så ska jag käka!!, hahah förlåt men var bara tvungen har inte käkat något sedan elva idag, och det var några små potatisar så jag håller på att dö här asså. men seriöst, blir nog gogo och idol ikväll. ringa älskling och se om han kanske kommer hit? vad gör ni ikväll? :) puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

heeej :D

jodå.. det e bättre ! :)

sj?:D

2009-09-18 @ 18:45:51
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: kajsa

najs :D

ska kolla på idol o sen kanske mina kusiner elr nån kmr!

dusj?:)

2009-09-18 @ 18:50:49
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0