angel

 
viktor vautier
Hamza har precis dragit hem, hög mysfaktor. Det är söndag och klockan är fem i sju vilket innebär att underbara top model börjar snart så ska springa ner och slänga mig i soffan och sätta på tvn thih.
One tree hill började ju förresten idag, men eftersom att jag kommer få boxen så känns det onödigt att kolla, längtar bara tills jag får den hah. Den 25 november.. långt kvar.. :( Men tiden går fort igentligen ju. Har förresten kommit på några av grejorna jag önskar mig när jag fyller år, den 30 oktober.
- Systemkamera, canon eos 1000d
- En försenad present, one tree hill season 6
- Thomas saabo armband
Låter inte det bra?? :))) Jajja, top model nu, pusspuss


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Jag mår bara bra (:

Vad har du gjort idag? (:

2009-09-13 @ 20:35:12
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Jag har varit med vänner, fotat, varit på tjejmiddag (: Hoppas du får en fin kväll!

2009-09-13 @ 21:00:19
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0