your love's got me high


pic: thecobrasnake (again!)
Hallå, haft en fin fredag än så länge? Själv har jag haft det super, emm's kom hit vid halv fyra. Drog vi in till stan, fixade gogo (gottis) och såg sen mj filmen, this is it. Den var grym! Sen drog vi hem, och har precis käkat en sjukt god födelsedagsmiddag som papp's hade fixat. Pasta med skaldjur, mumma! Nu blir det idol med Las Vegas teama, och håller tummar o tår (som vanligt) för eddie älskling, skulle ju varit föööör hemskt om han åkte ut på min b-day. Så alla söta, röööööösta!! (aa'
Ha en fortsatt underbar kväll, det ska jag ha i alla fall thih. många pussar.


Kommentarer
Postat av: daniella

snorcool bild!!



sv: jag vet faktis inte, det är väl bara till o ha snebena på motsatt håll och låta håret växa, lite jobbigt när man ska ha uppsatt kanske fast äsch, man överlever ;)

2009-10-31 @ 14:34:08
URL: http://hbic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0