one time only

Jag älskar min kamera, den är så fin!
Jag och emm's hade det super igårkväll, eddie gick vidare (tack och lov!) Vi var ute och fotade lite på kvällen, villket ledde till att jag superglad för minsta lilla hah. Och hade allmänt mysigt. Blev i alla fall en super lyckad fjortonårsdag. Nu ska vi fixa oss lite, sen får vi se vad vi hittar på. Ut i hösten och fota lite kanske? Emm's har i alla fall lovat att förmodligen rita lite på mig thih, vill ju få tillbaka min älskade skorpion som satt på sidan av låret för en månad sedan.
Ikväll kommer släkten inklusive linnsan, för att fira mig ungefär. Blir gott käk och fint sällskap. (Låter precis som emm's är det dåligaste sällskapet som finns, vilket inte är sant. Hon är bäääääst.)
Glad lördag, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0