i see stars ¤#£½*'^¨


bilder från cobrasnake
Älskar det här med stjärnor på handen, och lite varsomhelst, bakom örat exempel. Coolt. Sen blixten på sidan av armen är sjukt snyggt den också. Som ni kanske har märkt så har jag gått och blivit förälskat mig i fina små tatueringar dom senaste månaderna. Har ju alltid viljat ha en skorpion inristat någonstans på min kropp. Hur som helst så nu så ritar jag till små saker hela tiden haha, lite sjukt.. men kul haha.
Jaja, lite oviktig info såhär på kvällen, nu ska jag ringa älskling. puss.


Kommentarer
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

aha, haft en bra helg då?

2009-10-19 @ 00:18:05
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0