prelude to a kiss

Dagens tillstånd: Jag mår finfint, väldigt trött bara.
Dagens borde: Plugga, städa.
Dagens planer: Plugga, städa hah.
Dagens klädsel: Tights och tee heh.
Dagens frisyr: Äckligt uppsatt.
Dagens irritationsmoment: Har inte hunnit börja irritera mig på något än.
Dagens materiella vill ha: Bl.a Canon eos 1000d
Dagens blogg: Hittade faktiskt precis en jätte fin blogg, http://bellisima.webblogg.se/
Dagens fundering: Vad ska jag ha på mig på lördag? Vad vill jag ha för födelsedagsmiddag? Hur ska jag orka vänta tills imorgon? Haha.
Dagens roliga: Imorgon är det min b-day!!
Dagens textrad: ingen aning.
Dagens låt: Prelude to a Kiss - Alicia Keys

Hejhejsötatroll! Vaknade halv ett, käkade frulle sen drog jag direkt ut och gick på stranden. Riktigt härligt. Nu har jag kollat lite bloggar och nu ska jag sätta mig ner och plugga. Extremt tråkigt. Men måste verkligen göras. Nu; kaffe! Ha en fin dag söton, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så mycket du! :) :)

2009-10-29 @ 17:51:32
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0