i brist på annat

Lovar du att vara ärlig? ja..
Du heter: louise
Smeknamn: Lollo, lisen, lollsan, lollis, louey, och lite sådant. kärt barn har många namn, eller hur var det nu?
Låt som när du är ledsen sörjer till? hilf mir fliegen
Vad tror folk om dig? Vet inte riktigt, kan nog uppfattas som väldigt högljud och dramatisk.
Stämmer det? you tell me.
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen och smilgropen kanske?
Vad säger du för att imponera på någon? hah, pass.
Hur imponerar man på dig? vet inte riktigt.
Brukar du skratta för dig själv? haha, jaa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: pass.
Var bor du? en liten skithåla i sydligaste skåne.
Trivs du där: hah, jag överlever väl, men kan inte sluta längta tills jag är borta härifrån.
Äger du några Converse: yees, love it!
Brukar du bli för full: hah, nepps.
Är du allergisk i mot något: nej.
Har du haft sex idag: nää.
Hur svarar du i mobilen: hej, det är louise!, eller hallååå?
Antal timmar sömn inatt: 2 & ½
Sov du ensam: sov ensam i sängen, men hade sällskap av mina underbara vänner.
Brukar du komma i tid: ja, det gör jag väl.
När mår du bra: När jag är med folk som står mig närmast hjärtat.
När blev du fotad senast: imorse.
Hur känner du dig nu: hängig typ.
Vanligaste färg på dina kläder: svart förmodligen.
Vad tycker du om fötter: neh, tycker inte om fötter.
Vad saknar du: (blir ett vem istället) jag saknar erik,mattias,danny. våra grabbar. tionde juli senast.
Hade du en bra kväll igår: ohyees.
Favoritdryck på morgonen: kaffe, jucie.
Rakar du benen: ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar; 23 ungefär, helg; närsom.
Är du blyg? nepps, det skulle jag inte säga.
Sysslar du med någon idrott: boxning.
Vill du hellre ha mail än brev: brev tror jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut.
Har du spytt offentligt: nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: absolut ingen aning.
Är du nöjd med ditt liv: ja, det är jag väl.
Är du bortskämd: hahhahah, ah det är jag nog.
Vad gör du i morgon: b-friend.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika.
Vad längtar du till? min födelsedag!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, jag har dom bästa, vet inte vad jag skulle gjort utan dom.
Vad använder du för shampoo? naturelle, Garnier Fructis.
Vad är det finaste du fått? kärleken av alla närstående av folket i alla år.
Hur gammal är du: 14 på fredag.
Tycker du om någon just nu: jaaa.
Om fem månader: mars, ingen aning.
Du samlar på: inget spesefikt.
Gröna eller röda äppeln: gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: linn/emm's/alice/b-friend/syster.
Gillar du golf: hah, gubbsport.
Vilken tid gick du upp idag: åtta vaknade jag i alla fall.
Har du strumpor på dig nu: nepps, bara sådana duntofflor.
Är det okej att gråta: absolut. jag av alla vet det liksom.
När grät du senast: igår, (eddie satt inte säkert i idol)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, shoppa ungefär.
Bär du glasögon eller linser: inget.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika, men runt 11.
Vill du gifta dig: ja, det tror jag.
Vill du ha barn: vet inte, är trots allt bara 14. Men nu känns det inte som jag kommer bli en svenne-mamma
Solar du ofta: nepps, inte solarium i alla fall.
Är du bra på att laga mat: GRYM!
Hur vig är du: är stel som en pinne, hah neh kanske inte direkt, men är inte speciellt vig i alla fall.
Är du musikalisk? instrument och sådant är inte direkt min grej tror jag, men tycker om att sjunga ju.
Vad dricker du helst när du är törstig: beror på, men typ vatten med citron i.
Tror du på ett liv efter döden: vet inte.
Tycker du om sushi: ah.
Bor dina föräldrar tillsammans: yes.
Har du tandläkarskräck: nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jadå.

Kommentarer
Postat av: Annica

händer ikväll? :)

2009-10-24 @ 16:21:42
URL: http://annnicca.blogg.se/
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/)

Antal timmar sömn inatt: 2 & ½



låter inte bra!

2009-10-24 @ 18:17:31
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: Linn

2009-10-24 @ 18:20:05
Postat av: Linn

Haha jag vet vad du hade gjort om du fått vara kille för en dag! Du hade stajlat håret;) med mycket vax hahaXP<333. Glömde skriva text på den andra;)<333

2009-10-24 @ 18:24:58
Postat av: louise

linnsan: hahah, jaah hade faktiskt tänkt skriva det hahah :D<33

2009-10-25 @ 15:34:17
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0