you have never seen a girl like that


tee & linne under - gina, velourtights - lindex, converse, väska - zara, skinpaj - h&m, & smycken.
Hallå gött folk! Har kommit hem nu. Pumpar musiken och springer runt och försöker komma på vad jag ska ha på mig, ska nämligen iväg med hela familjen, mamm's, papp's, lillasyrran, storasyrran och storebror för att fira bror som fyllde 28 i augusti. Det sorliga är att jag missar idol, i alla fall när dom sjunger. Men lär ju se omröstningen.
I alla fall, dagen har varit riktigt superbra. Har varit sådant riktigt mysigt väder, kallt fast strålande sol. Blev fika på EH (chai latte och mudcake in my heart forever) följt av lite shopping, förälskelse och massa skratt. Underbart! Linnsan fick med sig en helt sjukt ur-snygg klänning/fodral från mq, hoppas verkligen att den kommer med mig hem imorron när jag drar till nova lund. Blev verkligen förälskad hah. Sen när shoppingen var slut så drog jag in på ica och fick köppt min cola, asså helt hemsk men har blivit beroende. Men var faktiskt typ tåv veckor sedan sist hah. Jajja, hörs när jag är hemma sen ikväll.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0