on the edge

Dagens humör: Trött, orolig
Dagens borde: rensat garderoben
Dagens frisyr: nersläppt vågat
Dagens klädsel: tisha o tights
Dagens planer: skulle träffa b-friend, men blev tyvärr inte av
Dagens materiella vill ha: kläder (aa'
Dagens längtan: underbara älskling
Dagens fundering:
Dagens beroende: kent
Dagens tråkigaste: att jag inte vet riktigt vad jag ska göra
Dagens personer: babylove
Dagens roliga: att imorgon är det studiedag, chalalalalalala
Dagens låt: Winter Song - Sara Bareilles, Kent - Kevlarsjäl



Imorgon är det studiedag vilket är sjukt härligt, fast blir plugg ändå. Och trots det så får jag ingen sovmorgon eftersom att jag ska upp och ta min sista livmoderhalscacer spruta klockan åtta. Jag kallar det drygt, men men that's life. Ska försöka med aktiv bloggning imorgon. Men ha det bra, sov sött puss  


Kommentarer
Postat av: s therese

Bra att du fått upp ögonen för kent, gumman!

2009-10-16 @ 20:06:50
URL: http://soldansarbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0