there's a possibility...


pic; oredigerad.
Hej på er sötnötar, linnsan drog precis hem och nu känns det väldigt tomt och ensamt. Gårkvällen var galen, sjukt kul hade vi. Vi somnade kvart i fem ungefär, och sen har vi varit rätt så döda idag. Gapflabbat åt en massa och även idag pratat om hur mycket vi älskar new moon.

Kan seriöst inte sluta tänka på den, är helt fast. Lyssnar förtillfälllet på Possibility med Lykke li från soundtracket, helt underbar låt. Så sorlig, man tänker bara på allt som händer när den spelas i filmen. Åh, känner mig helt tom. Tänk hur mycket filmen har berört en själv, det är helt insane.
Vet inte vad jag mer ska skriva, kan liksom inte sluta tänka på filmen. Låter galet, men ändå.
Skriver mer senare, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar

aha okej :D

men jag bytte låt haha !;)

men asså.. JAG MÅSTE BAH SE DEN!:O<3333333

2009-11-22 @ 18:44:37
Postat av: hellyee

jo den va bra:D och jake va såååå snygg!!!

haft en bra helg?

2009-11-22 @ 19:06:03
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0