svarta dagar följs av vita nätter, det svarta hålet fylls av vitabletter, älskling det är livet...


pic; Marcio Simnch & mig.
Hejhej, har varit en rätt så mysig dag. Har dock haft huvudvärk och varit vädligt snuvig. Blev julskyltning, käk på en kinaresturang och lite shopping, tack syster! Bror var också med, mysigt. Fick i alla fall två bastoppar och en stickad tröja av syster. Sen igår fick jag också en riktigt snygg kjol hon hade köpt till mig på monki, visar allt senare. Har fortfarande inte lagt in mina senaste tagna bilder så får faktiskt ta och göra det idag.
Gossip Girl och El classico idag... båda 19.00...svårt val.... heh...
Jaja, nu ska jag lyssna på thåström (tack bror för tipset!) PUSS.


Kommentarer
Postat av: Sara

gossip girl helt klart! :D

2009-11-29 @ 19:22:40
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: V

fina bilder!:D



allt bra?

2009-11-30 @ 18:35:20
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0