skymning


Jaaa.. jag är fortfarande inne i new moon paradiset. Blir fortfarande berörd när jag hör Satellite Heart och Possibility. Och jag tänker på filmen flera gånger om dagen. Att Jacob Black är så otroligt snygg och att jag inte kommer klara av att vänta i ett år tills jag får se hela gänget igen i eclipse. Men får se New Moon snart igen, det är ett måste med stort M. KÄRLEK.

uppdate: linn har hållt på med mig nu i flera dagen "DU STÅR PÅ FEL SIDA!!" jag tycker att edward är helt underbar, väldigt manlig och mogen och ursöt. Tycker om han väldigt mycket. Men Jake är mer min stil, snygg och sen är det otroligt synd om honom tycker jag hah. Men jag älskar båda. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Linn

V fan är Edward?XP okej Jackob är snygg och det är synd om honom. Men det är Edward och Bella som gäller;D hahaha<33

2009-11-25 @ 15:28:15
Postat av: Linn

*Va

2009-11-25 @ 15:29:13
Postat av: mirela

svar; jag verkligen älskar dig min skatt <3

2009-11-25 @ 15:34:34
URL: http://brkicmirela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0