oviktig info för folket.

HEY, ingen bloggning igår pågrund av att jag hade massa plugg och var långt ifrån blogghumör. Var på dramatiskt humör om man kan överdriva lite. Just nu sitter jag i skolan i alla fall, pluggar svenska. Rätt så kul faktiskt. Men sen efter lunch blir det plugg om ångmaskinen, helt sjukt tråkigt. Kommer aldrig att bli klar med inlämningen. Efter skolan så vet jag inte alls vad som händer, b-friend fyller 16 år idag. Grattis till älskling! Så vet inte om vi skulle träffas, men sen så fick jag reda på idag att jag har tydligen klippning idag. Så får se hur allt blir. Hur som helst så blir det nog rätt så sen bloggning idag, så det var därför jag bloggade nu. Och för att jag inte pallar plugga hah. Nej, ha en fin fredag. Puss.

Kommentarer
Postat av: A

HÄLSA grattis från miiig (A) hahah puss på dig <33

2009-11-13 @ 14:57:35
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0