honey i'm home!


wildfox
Hallåsnyggon, är hemma nu. Har varit det sedan typ sju men har typ käkat och fixat lite grejor så har inte bloggat fråns nu. Var i alla fall sjukt bra hos alice. Vi hade det riktigt roligt, blev stan, fika, tre filmer, ute-häng, musik-chill och massa snack. NAJS! Helt galet kul att träffas eftersom att det var typ ett år sedan. Tråkigt var det när jag skulle åka hem i alla fall. Fick en i love new york tröja av henne förresten, och ett par trosor. Hon var ju i usa förra veckan, helt galet kul ju. Vill också dit. Sen när jag blev hämtad av mamma efter jag hade åkt tåget påvägen hem alltså så drog vi in och köppte lite grejor, har liksom kent skivan nu(!!!!!!!!!!) LYCKA! sen blev det lite andra smågrejor också. Present till papp's bl.a.
Nej nu ska jag fixa en massa grejor, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0