älskling det är livet som leker, det leker med oss nu


erin wasson the cobrasnake
Nu på kvällen så har jag tränat, fått en för tidig julklapp(!!!!!!!) :))) Hah, min plattång gick i sönder (har bara haft den i ett år!!) i morse, och eftersom att jag är seriöst b-e-r-o-e-n-d-e av den så bad jag mamm's köpa en ny, så skulle jag betala typ halva sen. Men istället så fick jag en som för tidig julklapp. Skulle egentligen fått en sådan som jag hade innan från ålens, men istället fick jag en jätte bra från Björn Axén. NAJS! Sen har jag typ sätt greys och sista avsnittet för denna säsongen av true blood. Det var mkt spänande hah. Sen har/håller jag på att plocka undan massa grejer som ligger i hela rummet hah. Ska krypa ner i sängen snart, pusssss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0