SATURDAY NIGT


wildfox
Hallåsötisar!
Dom har precis sagt att Ellinor vann, kan inte fatta det. Tycker INTE alls att hon skulle vinna, tycker att Jermo eller Anna skulle vinna, trodde faktiskt att det skulle bli Jermo, men men..tydligen inte(!??)
Nu ska jag snart tillbaka till allt folk i alla fall, men tänkte skriva lite om dagen först.

Dagen har annars varit helt underbar med syster i mamlö. Tog bussen in som vanligt, mötte upp syrran då hon hade med sig en islatte till mig, me likey. Sen gick vi runt i stan, köppte en liter jordgubbar och smaskade på dom, underbart. Sen fick jag köppt ett par skor till skolavslutningen, sen hittade jag även en tröja på weekday, och sen fick jag även en tröja av syrran som hon hade beställt till mig. Visar upp allt imorgon :)
Sen käkade vi en lätt lunch på ett härligt ställe. Därefter fortsatte vi att traska runt i den underbara solen.
Lägger upp lite bilder från dagen imorgon också.
Nej ska dra nu, ha det fint så hörs vi imorgon.
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag tyckte att Anna skulle vinna! =)

2009-05-31 @ 00:05:13
URL: http://jagmanda.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: inte jag heller, vem tyckte du? :D

2009-05-31 @ 12:37:48
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: står ju under bilden ;p

2009-05-31 @ 13:04:40
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0