I'M MOVING ON


min och lillasysters fötter, foto: emma
Hallåsötnötar! :)
Såg att några nya hade hittat hit, riktigt kul, fortsätt så! :)
Måndag idag, och den började med att jag nästan blev påkörd, tur så blev jag inte det.
Sen i efter lunch så fick jag reda på vääääääääärldens mest underbarra sak, grabbarna kommer till sommarrocken(!!!!) :)))))))))))))) började böla i skolan av glädje, och ringde sen söta sjuklingen och berättade den underbara nyheten :)
Så nu kommer vi förmodligen se grabbarna två gånger (om inte fler) på en månad, gud vad jag längtar!
Lägger snart upp del två av melodifestivals bilderna,
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

åh tack så mycket du :)

2009-03-02 @ 16:58:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag bajsar om det inte blir sommar snart. då döööör jag fan, dessutom tycker jag att du ska skriva ett inlägg om mig. bara för att jag är bäst. hejdååå

2009-03-02 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0