DAGEN EFTER*


har blivit rätt så mkt bilder på grabbarna, men de får ni stå ut med.
Hallåfolket!
Uppdaterade aldrig igår efter melodifestivalen, men det jag gjorde efter "showen" var att storböla samtidigt som jag snackade med L på msn om det. Fråns att juryn började dela ut sina röster så grät jag, sen grät jag till och från tills klockan tolv på natten eller något. Kalla mig patetisk om du nu tycker det. Men det är helt sjukt, hur f*n röstar svenska folket, den där oprah-tanten vann, och ugglan kom tvåa, det är sjukt!
Jag röstade xx antal gånger, men dom kom trea. Men alla vi fans vet att dom kommer alltid vara etta <3
Som jag & Linnsan sa igår, "Ni gör oss lyckiga, vi försökte göra er lyckliga"
Men men, dom kom på tredjeplatsen, och det glädjer vi oss åt! :))

Sådär, nu har ni fått läsa hur jag tyckte, thihi..
Idag är det söndag, vilket innebär (som alla andra söndagar) städa, plugga & chill.
Har inte så mycket mer att säga nu.. :)
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaa äntligen nån som också är E.M.D-fantast :)

2009-03-15 @ 22:38:13
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Mia

de är ruskigt bra ändå! underskattade boys! :P fin blogg!

2009-03-16 @ 19:27:56
URL: http://miagisslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0