JAG BLEV UTMANAD

Jag har blivit utmanad utav Alice ( www.alizze.blogg.se

Det här gäller: Kopiera regler och frågor. Länka till den som utmatat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Korrekta svar och ej påhittade ord. Inte samma svar två gånger. Om personen som utmanade dig, vars namn börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som hon/ han gjort. Glöm inte att utmana 5 personer. Lycka till!

1. Vad heter du?  louise
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lollo
3. Flicknamn: Lakita
4: Pojknamn: Ludvig
5. Yrke: 
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Linne
8. Mat: leverpastej (?)
9. Sak i badrummet: Lotion (Body lotion)
10. Plats/stad: Lund
11. En orsak till att vara sen: Lite efterbliven
12. Något man skriker: Love love love (hehh^^)
13. Film: Låt den rätte komma in
14. Något man dricker: latte
15. Band: Live  (?)
16. Djur: Larv
17. Gatunamn: Långagatan
18. Bil: vet int.
19. Sång:  Lovebug
20. Sport: vet int.

Jag utmanar alla som vill, och sådana fall så är man inte jätte smart om man vill, sjukt drygt x)

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken fin och välorginaserad blogg! rolig utmaning förresten den har jag gjort på min blogg tidigare oxå,fast himla jobbigt när man inte kommer på nått xd hoppas du lämnar en kommentar i min blogg. Om vad du tycker och tänker. Nu vet iaf du vad jag tycker om din, ha det fint! / Linda.

2009-03-08 @ 14:43:39
URL: http:// frazzeh.blogg.se/
Postat av: A

Hahahahaha 11. En orsak till att vara sen: Lite efterbliven HAHAH den var fan bra ! :D

2009-03-08 @ 15:34:04
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0