090618 dag fyra i paradiset,

hejhej alla glada och sura, :) ligger just nu är på hotelrummet och latar mig, ska snart ut till poolen. Har varit rätt så trött idag, blev lite senare än vanligt igår. Men i alla fall idag har man varit nere vid stranden, härligt. Sjukt fint vatten är det ju. Sen när man stod där i vattnet så kom det någon fiskare som hade fångat en sjukt stor bläckfisk, den var sjukt äcklig hah. sen gick man upp vid ett, käkade och lite sådant, sen så somnade jag såklart hah, så nu har jag bara chillat här, så ska upp till poolen nu. imorgon är det ju midsommar, blir ju inget firande av det precis här. var ju i italien förra året också, och samma period så blev inget midsommarfirande då heller, saknar faktiskt det lite.. vad ska ni göra på midsommar? hörde att det skulle bli dåligt väder, tråkigt ju. men hoppas det klarnar upp, blir ju ingen bra midsommar utan fint väder liksom.
men men, nu ska jag dra. ha det fint. pussar :*

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

hur många grader är de där? :P

2009-06-18 @ 18:22:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Storasyster anna

Ahh så underbart du har det. Fick ditt mail tack så jättemkt du är så fin. jag svarar på måndag när jag är på jobb.

Älskar dig

Puss

2009-06-18 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0