fjortonde juni tjugohundranio, flygplatsen i italien

Hejsansnyggon, jag vet att jag är en dålig bloggerska men blev inte tid till att blogga igår kväll. Just nu sitter jag i alla fall på en flygplats i Rom, vi har mellan landat här och vårt nästa plan går inte fråns om sex timmar, drygt. 
Resan ner hit gick i alla fall bra. Men just nu är man bara så sjukt trött och varm. Skulle göra vad som helst för att vara på hotellet och hoppa i poolen just nu. Men det blir i morgon i stället. För vi kommer inte till hotellet fråns vid elva ungefär.
Hoppas ni alla har det fint hemma i kalla sverige, saknar er alla. Ni vet vem ni är :) Pussar från ett hett italien  

Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt att flygresan till Rom gick bra. men sjukt drygt att vänta på en flygplats i 6 timmar. Vi har faktiskt ganska varmt här :))

Du får ha det bäst sötaste!!<3333

2009-06-14 @ 13:57:21
Postat av: louise

svar till bästa linnsan: hah,ja super. vad hittar du på idag då? nu ska vi snart äta, sen blir det titt i några butiker, sen får man bara hoppas att tiden går fort. vi hörs, pussar :D(LLLLL'

2009-06-14 @ 14:30:41
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Melle

Om en halvtimme avgörs det vem som bli veckans blogg på petras blogg. Jag skulle bli jätte glad om du vill lägga en röst på mig så jag har chansen att vinna. Skulle verkligen betyda! Gå in häroch rösta på mig om ni tycker jag förtjänar att vinna:J http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/the-nomines-are.html#comment



Jag är nummer 1. Tack på förhand! :)

2009-06-14 @ 17:26:33
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: linn

Jag ska ner till kiosken nu och jobba! Hittade du ngt fint i butikerna??

pussar<3333

2009-06-14 @ 17:47:59
Postat av: Syster Anna

Hej sötis!

Skönt att flygresan till Rom gick bra fick sms av pappa att ni kommit dit. Saknar er så himla mycket. Du får komma till mig när du kommer hem. Så hoppas vi att det är fina väder här hemma.

Hälsa Pappsen, mamma och vackra Vera. Hoppas ni får en mysig dag imorgon vid poolen. Jag ringer imorgon och grattar vår fina pappa

Älskar dig

Puss

2009-06-14 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0