090617 dag tre i italien

hejhejsnyggon, klockan är halv elva nu. har varit en varm dag, varit vid poolen och sådant. brände mig igår så blev lite jobbigt när jag skulle sova igår natt. för ett litet tag sedan så kom vi hem från min favorit resturang, "da mimma", älskar det stället alltså. imorgon ska man ner till stranden, härligt.
förlåt för den tråkiga bloggningen, men finns inte så mycket att skriva, dagarna är samma nu liksom.
har fottat några dagens outfit, lägger upp det under veckan eller när jag är hemmkommen till sverige.
ni får ha det så fint, pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: jenni

Jag ska inte till bulgarien, vem har sagt det? Vad bra att du har det härligt där nere, 30 grader låter inte fel :)

2009-06-18 @ 12:54:55
URL: http://jennipalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0