090616 dag två i kalabrien


le love
Hejsansötsötisar! Ännu en dag i italien har "gått", sitter just nu på balkongen har gjort mig i ordning i sådant, sen ska vi ut och käka. Dagen har varit fin, har blivit rätt så bra solbränd, mycket bad och sådant. Inget speciellt har hänt sådär, ungefär som igår. Var inne på blogg.se och kollade lite innan jag loggade in, och såg att stina-lee är gravid, absolut inget jag visste om, blev helt chockad. Var det någon som visste om det? Eller är jag bara heeelt borta thihi^^
Ha en fin kväll, så hörs vi imorgon, pusspusspuss :*

Kommentarer
Postat av: A

Ååh vad mysigt Lollo ! :) hahah i know jag fattade inte heller att hon va gravid helt cp men kul för henne right ? :) kramen / A

2009-06-16 @ 20:56:19
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: charlotte

upptäckte också idag att stin-lee väntar bebis. rullade ner på hennes blogg och upptäckte en stor mage på en av hennes bilder. spännande.

låter som att du har det fin fint där nere. <3

2009-06-16 @ 23:40:08
Postat av: Storasyster anna

Läs dina mail, har skickat på din hotmail PUSS

2009-06-17 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0