sometimes friendship is the only thing you need

Bara för att jag älskar mina två oxar, mina absolut närmsta vänner så tänkte jag skriva några rader om dom.

Linnsan, du är min bästa vän, vi har kännt varandra sedan fjärde klass. Du finns alltid där för mig, vilka misstag jag än gör och hur idiotisk jag är så ser du förbi det och hjälper mig när jag behöver det. Trots att på ett sätt så är vi rätt olika, så är vi ändå så nära varandra liksom och blir på det sättet lika. Jag skulle gå igenom eld och vatten för dig, precis som du har gjort för mig. Vad som än händer mellan oss, om vi skills åt eller något så kommer jag aldrig glömma dig. Med våra galna stunder och fantasktiska små resor hah. Jag älskar dig gumman.

Emms, nu under snart elva år så har det varit vi kan man säga, du har alltid varit som en extra storasyster till mig, när jag var liten så såg jag upp till dig. Det du gjorde och hade skulle jag också göra och ha. Nu är det ju lite anorlunda, man har ju växt liksom hah. Men du är verkligen som en syster, du finns där för mig. När jag gjort något dumt så pratar du med mig om det, men du dömer mig aldrig.  Vi kan vara fullt seriösa och prata och viktiga ämnen, men vi kan vara så otroligt flummiga och skratta i timmar. Vi har alltid roligt tillsammans, vad vi än gör så blir det liksom inte tråkigt. Jag hoppas verkligen att vi inte glider isär nu när du börjar gymnasiet för vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan dig. Jag älskar dig syster.

Kommentarer
Postat av: amanda

okej så bra!

Jo det är bra med mig :)

2009-07-20 @ 17:48:15
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/
Postat av: laila♥

Tips ute! Hoppas att du gillar dom :D puss! ♥

2009-07-20 @ 18:40:23
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Anonym

Hej, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuuper bra priser ;D

2009-07-20 @ 19:11:06
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: laila♥

Folk blir bara tjockare och tjockare. Vad tycke du om det? :P ♥

2009-07-20 @ 19:34:26
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Linn

Tack gumman, texten betyder otroligt mkt för mig! Jag skulle inte kunna överleva om jag inte hade dig som vän! Jag älskar dig bästa vän!Tack för att du finns!<33333333333

2009-07-22 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0