may the wind always be at your back and the sun upon your face. and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars


Anna Selezneva i Vogue China, Juli 2009
hejsansötnötar, blev ingen mer uppdatering igår, men var med älskling hela dagen, fram till att man skulle göra sig i ordning och dra iväg till barndomsvännen och hans familj, vilket blev en lyckad kväll.
Idag så skulle man igentligen träffat P, men blev inget med det idag.. så får se vad som händer istället. Var ungefär två timmar sedan jag duschade, och är fortfarande inte klar, har bara kollat bloggar o.s.v hah.
Nu ska jag fixa mig lite, sen slänga i mig lite lunch, se lite oth sen får man se vart det leder till.
Vi hörs senare, blir förresten en himla massa "bildregn" idag. pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0