håll mig kär



leloveimage
hallåsnyggon, har blivit mycket bilder från le love på senaste tiden, men ack så fina bilderna är, och ingen blir ju skadad av det, så tycker att jag kan fortsätta med det hah. hoppas ni har haft en fin dag? jag har haft en mysig vanlig dag, älskling kom hit så blev det mys och sådant, sen badade man i dom stora vågorna i havet, så roligt hah. sen har det bara varit chill framför mtv och lagat mat till familjen, syrrans special.. vilket nu har blivit min special. kycklingfilé bitar stekt i grillkrydda, klyftpotatis, bearnesås och sallad, sjukt gott och enkelt. Sen nu ikväll har jag bara chillat. redigerat bilder från när vi såg grabbarna i fredags, så det kommer snart upp en bildbomb :) puss

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej :D

2009-07-14 @ 00:21:57
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0