THE MOST BEAUTIFUL LIE


ursäkta bilden
Dagens Jag:
Rolling stones t-shirt - gåva
vitt linne - h&m
fodral - gina tricot

Hallåsweethearts! ♥
Klockan är tjugo över nio, och jag lyssnar på musik, och fixar lite på rummet, plockar undan och sådant.
Ska snart göra en ansiktsmask :)
Annars så åkte jag inte till stan idag, med mämm's. Elin kunde inte. Fick i alla fall köppt en tröja.
Hittade några andra också, måste börja "jobba" här hemma, så jag kan få lite pengar thihihi ^^
Har typ inte mycket i plånboken just nu, drygt.
Just nu vill jag ha:

•     En stor te kopp

•     Ny Maskara, ögonskugga, puder

•     FRIDA nummer (Erik & grabbarna är med)

•     Randiga tröjor

•     Jeans leggings stentvättade (Gina tricot)

•      Vita "korta" converse

Jajja, så kan det vara.. återkommer med dagens inköp sedan,
puspusspusspuss


Kommentarer
Postat av: A

sv; haha joodå det är väll helt okej sj då ? Lite trött från gårdagen men annars så funkar väll allt (:

2009-01-25 @ 21:05:34
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0