++

Hejhejfolket! :)
Kollar jusst nu på The City, vet inte riktigt vad jag tycker. Trode att det skulle vara som en vanlig serie, typ One tree hill, O.C eller Gossip Girl, men detta är ju värsta riktiga pogramet. Men vet inte vad jag tycker, allt känns väldigt fejk, och lite som sådana överklass snobbar eller något. Men har ju inte sätt så mycket, så får se, det kanske bli bättre enligt mig. Som jag förstår det så är det väldigt många som älskar det, men som sagt, kommer kanske tycka bättre om det efter några avsnitt.
Har ni sätt det??
Vad tyckte ni??

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Alice

Alltså jag tycker såhär att omman har sett the hills innan så är det typ ( nästan ) likadant fast ändå inte. Jag har inte sett the city men jag tror att jagtyckera att det är rätt bra .

2009-01-11 @ 13:40:11
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0