DO YOU REMEMBER THE DAY WE MET?

foto taget av mig.
Hallåcuties! :)
Har nu lagt över alla 547 bilderna från kamran inlagda på datan där är allt från min födelsedag till gamleby till dagarna i malmö på lovet :) Så det lär inte bli någon bildbrist nu länge, kul ;)
Fick föresten reda på idag på boxningen att det var tävling på lördag, synd. Har ju redan planer då, det blir nämligen en tjejkväll hos elin'splace på fredag till lördag, much fun!
Längtar redan, men mest av allt så längtar jag till ( ja jag vet, kommer låta som alla andra nu) sommaren(!!!)
tänker på det typ varje dag hehh, men har en äkta känsla av att sommaren 09 kommer bli en u.n.d.e.r.b.ar sommar.
har redan hittas massor jag vill ha till sommaren, kan kanske visas imorgon? :)
men tänk er, ett par härliga shorts (min favoriter från vero moda) gladiatersandaler/converse, en snygg bikini och en islatte i handen, en dag på stranden med alla vänner. Sol & bad varje dag, härlig musik som man bara lyssnar på på sommaren, sena kväller ute med vännerna och den där killen vid sidan. Hur underbart låter det inte på en skala ett till tio?? :))) Ge mig sommaren nu,nu,nu,nu!!!
Från en sak till en annan, har varit jätte kul för hade för ett litet tag sedan statestik som gick över 100, men sen nu har den sjunkt, och komentarerna har minskat dom med, skulle varit jätte snällt om ni som läser min blogg skulle lägga en komentar, för alla vet ju hur glada man blir när man ser att någon har skrivit något sött :))
Pusspusspusspuss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0