090218

Hejhejcuties!
Onsdag idag, nu har vi varit här i österrike i fem dagar, på lördag åker vi hem igen.
Vi har det i alla fall det bra här, det är väldigt fin skidåkning. Bra väder har det också varit, förrutom igår, då var det snöstorm. Massor har i alla fall hänt, men berättar mer när jag kommer hem.
Idag har vi i alla fall varit i en annan ort / by, trevligt trevligt.
Och igår efter all skidåkning så var jag, syster och emma ute och tog massa fina bilder, här är så sjukt vackert.
Vi åker som sagt hem på Lördag, samma dag som grabbarna ska uppträda i melodifestivalen, men en god nyhet är att kan förmodligen se det direkt från datan, så kommer inte missa något :) Där blev många tårar sparade ;)
Men ni röstar väl ändå från mig? (A)
Såg att statistiken har sänkts, lite tråkigt. Men förstår ändå, men när man går tillbaka till vardag så får jag hoppas på att det blir som vanligt igen :)
Nej nu ska jag & E snart fortsätta se En ung Jane Austen.
Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Hej sötis. Kul att ni har roligt. Här hemma är det riktigt mkt snö. Riktigt nice. Ses när du kommer hem tar vi en runda på stan och shoppar loss PUss

2009-02-19 @ 08:32:36
Postat av: Puya

Jag ska hålla mitt löfte :) Hoppas du har dt bra därborta :D

2009-02-19 @ 17:33:02
Postat av: Julia

ooh, inte lite najs header du har! :D like it a lot.

2009-02-20 @ 15:42:19
URL: http://juliamattsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej älskling, Sitter i bilen nu på väg hem och surfar på mobilen. Saknar dig massor. Så hur mycket pengar har du lagt på att rösta på emd? :p haha, puya är en trogen läsare. Vi ses snart. Puss :)

2009-02-21 @ 21:14:17
Postat av: Julia

no problems :) åh, tack du! :D

2009-02-22 @ 12:56:29
URL: http://juliamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0