YOU AND ME ALWAYS AND FOREVER


Hallusweeties! :)
Har ni haft en fin dag? Själv så har jag haft en lugn men helt okej dag :)
Skola först, sen skulle E & L umgås, så undrarde dom då om jag ville hänga på,
men kände mer för att åka hem och ta det lungt, var tvugen att gå hem om jag skulle hängt med
dom. Och känner inte för att gå hem från E i denna kylan + när jag är förkyld och sådant skit.
I alla fall, drog hem åt nyponsoppa och tittade film i stället. Har tittat himmla mkt film på sistonde,
men det blir väl så när man är trött och sjuk.
Nej nu ska jag gå ner och göra mig en kopp "varma koppen - frukt", gott såhär på kvällen :)
Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: A

ganska fin faktiskt ! sj ?:) puss

2009-02-06 @ 18:11:26
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0