SO SICK

Hejsansweeties! :)
Ville bara säga förlåt för den sjuuuukt dåliga uppdateringen.
Men har sovit ungefär sedan fyra idag, har inte ätit någon middag heller, men är inte hungrig vilket inte är så vanligt från mig. Men vknade kvart i nio då pappa veckte mig och sa att klockan var nio, och då frågade jag "på morgonen?", men nej, det var ju på kvällen, vilket känndes sjukt konstigt. Tog i alla fall en dusch, och nu ska jag snart hoppa i säng.
Har fortfarande lite ont i halsen, min näsa är teppt, och huvudet värker lite. Det låter som att louise här är sjuk -.-
Har typ bara varit sjuk en gång, så jag har stannat hemma under hela gången på ks.
Men vill inte vara hemma från skolan i morgon, men tror att det blir så ändå.
Vill verkligen inte missa träningen, men kommer ändå inte orka vara med, eftersom att det är styrka så kommer jag typ dö direkt, med min hals-ont och allt detdär.
Missade förresten top model också -.-
Usch, tråkigt tråkigt tråkigt.
Jajjja, ville bara att ni skulle fatta läget, för det är ju inte så att jag är trött på att blogga eller något.
Pusspusspuss cuties!

Kommentarer
Postat av: johanna

: ) Jobbigt att va sjuk!

2009-02-03 @ 23:19:13
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Passepartout

ja, den är verkligen grym!

2009-02-04 @ 10:10:28
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: a

KRYA PÅ DIG ! (:

2009-02-04 @ 15:24:04
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0