HELPLESS WITHOUT YOUR WARMING SMILE

foto tagen av mig
Godmorgonsweeties! ♥
Är hemma från skolan idag, samma problem som igår.
Kunde knappt prata när jag vaknade idag, får hoppas på att jag blir bättre.
Har redan druckigt två stora koppar te, får väl ta en alvedon snart.
Mamm's skulle i alla fall köpa med sig halstabletter, blåbärs/nypon soppa och sådant
som kan vara bra att ha hemma när man är sjuk.
Blir ingen träning ikväll, tråkigt. Men så är det.
Tur att jag blev sjuk nu och inte precis innan vi åker till österrike.
Dom flesta är väl i skolan/jobb nu, hoppas ni har/får en bra onsdag i alla fall.
Pusspusspuss (med pussar som inte smittar^^)

Kommentarer
Postat av: johanna

Huaa... låter inte alls roligt : / Hoppas du blir frisk tills ni ska åka !

2009-02-04 @ 11:21:05
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: dergham

Krya på dig ;)

2009-02-04 @ 12:35:13
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0