DET ÄR SÅ JAG SÄGER DET



 oredigerade bilder tagna av mig.
Hejsansnyggon!
Måndag idag, har än så länge varit en bra sådan :)
Just nu sitter jag och lyssnar på älskade håkan, dricker nyponsoppa och pratar med en kär vän om sommaren, mys.
Har sjukt många planer inför sommaren, känner mig att detta kommer bli en underbar sådan.
Som jag och E snackade om idag, har så himmla mycket att se fram imot; "plåtningen" med syster, genrepet melodifestivalen malmö arena på fredag, en heldag med syster + få bikinin, bror kommer hem, sommaren, new moon premiären, och jaa..lite till :) Så kan det vara thihi.
Nej nu ska jag snart byta om till träningskläder, puss på er sötisar.
btw, dagens outfit kommer upp ikväll.
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: mathildas

hur bra som helst men jag har bara vatt hemma träffat vänner shoppat och lite sånt:D

2009-02-23 @ 21:58:17
URL: http://saturdaynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0