svennebannan

Hejhej, snabbt inlägg idag med. Vi har i alla fall varit på grönan, riktigt kul. Åkt sjukt mycket karuseller, käkat sockervadd och träffat härligt folk (: Efter åtta timmar där, så drog vi hem vid nio. Sen nu blev det lite tråkigheter på kvällen, men det ordar väl snart upp sig får vi hoppas på.
Imorgon skulle vi igentligen åka iväg till drottningholm med det blir ändrade planer, så istället för att dra in till stan en sista gång på Måndag, så gör vi det imorgon, så blir stan imorgon, shoppa dom sista kläderna/grejorna. Så det blir najs! Fast blir ännu en dag där våra fötter inte får vila, vi har verkligen gått i flera timmar i massa dagar i rad hah. Jajja, puss på er :*
ps. vet att jag sa att jag skulle svara på komentarer idag, men blir inte så, sorry.

Kommentarer
Postat av: A

Vad då för tråkigheter ?? :/<3 Hahaha allstså som jag sa innan jag har MYCKET att berätta sen när du kommer hem till skåne haha :)<3 ha det bäst / A

2009-08-08 @ 11:56:14
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: kajsa

jaaaa, kanon, sj ? :D

2009-08-08 @ 21:02:03
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0