it don't matter, cause i got you babe


Kommer ni ihåg denna låten? Sommaren 07 om jag mins rätt, jag och E lyssnade alltid på den, saknar dom gamla tiderna. Men men, nu har jag och H♥ spelat i sönder den i typ tre dagar.. så har blivit "vår-låt" på något sätt, hah sjuka vi är. Han drog i alla fall precis hem, familjen är på någon båt med farfar och hans serbo så jag har huset för mig själv. Så vet inte vad jag ska hitta på resten av en tråkig söndag.. Imorgon blir det i alla fall malmöfestivalen med Emm's, ska bli riktigt kul. Sen tisdag och onsdag händer det inget speciellt förrutom att det är utveckligsamtal på tisdagmorgon, för att lägga upp min terminsplan,sen torsdag börjar plugget.. suck. Men nu ska jag inte tråka ut er mer, puss.

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

ikväll ska jag träffa ida :)

2009-08-16 @ 17:39:37
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: elin

saknar också dom gamla tiderna, vi va sjuuka :D

2009-08-16 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0