%58940

En lista:

10 FAVORITER
färg: Är väldigt olika.
mat: Oxfilé, och det mesta pappa lagar.
band: grabbarna ofc, EMD.

film: slumdog millionaire, en av dom finaste filmerna som har gjorts. Man blir helt tagen.
bok: Gömda,asyl och hela den serien.

sport: eftersom att jag själv går på boxning måste jag ju säga det.
årstid: sommar.
veckodag: fredag eller lördag.
glassmak: half baked från ben & jerrys. annars väljer jag kola smak.
tid på dygnet: Kvällen någongång.
- 8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: trött och förrvirad.
smak: ?
kläder: stor stickad tröja.
bakgrund: på tv är det något mat pogram, sen är det håkan som spelas ur högtalarna.
nagellack: knallrött.
tid: prick 19.00
omgivning: mitt lilla rum.
irritationsobjekt: lotta engberg som just kom in i tv-rutan och ser ut att försöka vara sådär 20 år yngre.
- 4 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
brutit mot lagen: yes.
blivit arresterad: nepp.
varit med på TV: yes, bobster bl.a.
- 2 VAL
kaffe eller te: kaffe.
vår eller höst: vår är så underbart för sommaren är påväg och sådant. men hösten är så mysig, fast allt brukar oftast bli depp då, så väljer nog vår.


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Härligt och höra, jag mår prima du :)

Tusen tack!

2009-08-30 @ 19:27:32
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0