I CAN'T STOP THINKING ABOUT YOU HONNY!


lookbook
Dagen börjar gå mot sitt slut, har haft en himmla fin sådan. Solen sken och jag är lycklig! ♥
Morgondagen ser lovande ut, emm's kommer hit så ska vi ha det trevligt. Så stannar hon över natten, mysigt.
Får se vad vi hittar på, förrutom att ta massor med bilder thihi^^ Det är bäst att ha en vän med systemkamra om man inte har det själv, ;) Nu ska jag snart slänga mig i sängen och se tv. Skulle viljat se något avsnitt av SATC, men min dvd har blivit helt konstig. Jajja, (ett lite tidigt) godnatt, pusspusspuss.
PS. om någon vill veta så har jag faktiskt nästan en sådan tröja/klänning fast i rosa hah.
PS 2. E & L kom tvåa och trea sin tävling, sjukt kul. Men ni båda vet att ni förkännar förstaplasten ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så mycket!:D

2009-04-09 @ 00:22:37
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0