You Gotta Go There to Come Back

God Morgon!
Förlåt för att jag inte bloggade i går.. men nu när Alice är här och sådant.
Igår så hade vi det i alla fall jätte mysigt, vi åt gott, var på stranden och fotade, och sen blev det One tree hill x)
Idag så ska vi kanske dra till Tivoli i Köpenhamn, eller så kanske det blir en sväng in till Malmö eller något liknande.
Har inte varit på tivoli på hela sommaren så vill verkligen dit, det finns inget härligare än att sitta i en karusel och känna håret flyga bakåt med vinden. Då känner jag mig som mäst levade.
Men i alla fal.. får se om jag hinner blogga senare idag. Danny är ju med i EDC idag.. så vill verkligen inte missa det, men om vi nu åker till Tivoli så kommer vi väl förmodligen det.. men jaja.
Ska försöka hinna blogga sen, och lägga upp dagens outfit från igår och då kanske idag.
Men inget lovade x)
Ha en super-dag.
Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0